perjantai 20. heinäkuuta 2012

Salomoninsolmuhuivi

Olen jo pitkään aikonut tehdä huivia itselleni ja olen ihaillut toisten blogeissa ihania virkattuja tai neulottuja huiveja. Mielessäni ei vain ole ollut tarkemmin ajateltuna, että onko se oma huivi sitten virkaten vai neuloen vai jotain siltä väliltä :)


No, ostinpa Novitan tämän kevään neulelehden ja siellä oli kiva ohje Salomoninsolmuhuivista. En ollut aikasemmin kokeillut Salomonin solmuja, mutta ohjeen kun katsoin, niin eipä ollut vaikeaa. Ohjeessa oli käytetty Novita Polkua ja minullapa sattui olemaan yksi kerä, vain vähän aloitettu, ja väriltään se oli Punajuuri. 




Tällainen siitä tuli ja se on kyllä ihan "minun" värinen :)


Ja kuten kuvasta näkyy: meillä paistaa aurinko, vaikka koko viikon on ollut epävakaista ja luvattu vesisadettakin. 
Aurikoista heinäkuun loppua :)

2 kommenttia:

  1. Minä en ole kokeillut salomoninsolmuja, vaikka olen kyllä nähnyt monissa blogeissa ihania salomoninsolmuhuiveja. Sinun huivisi on myös upea!

    VastaaPoista
  2. Hei, täällähän tämä! Piti ihan tulla katsomaan millainen sinun punajuuresta on tullut :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)