sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Haastesukat

Lankapaastoni on pitänyt ja tasaseen tahtiin olen jotain saanut aikaiseksikin. Nyt tartuin Seijasiskon sukkahaasteeseen ja neuloin villasukat Uuden Lastensairaalan nuorille, tai kun yhdet neuloin, niin nuorelle.


Lankana on perus seiska veikkaa ja jostain kumman syystä tuota vaaleanruskeaa tuntuu löytyvän vieläkin, vaikka olen jo monet sukat siitä tehnyt. Onneksi löytyi vähän piristystä muista väreistä.


Koko on ehkä 36, kun minun kokoa isommassa jalassa tuntui aika naftilta. Ja lankaa kului 90 grammaa. Mulla on sellainen tunne, että tuolta kaapista voisi löytyä ainakin toisetkin, ellei kolmannetkin sukat ylimääräisenä, mitkä voisin myös laittaa menemään tuonne Uuden Lastensairaalan nuorille. Ja jos sinusta tuntuu yhtään siltä, niin mukaan vaan haasteeseen.

Minä jätin tänään aamukävelyn miehelle ja kävin aamusaunassa, kun on nyt ollut iltavuoroa ja tänään olisi taas kohta töihin lähtö edessä. 

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

3 kommenttia:

  1. Nätit sukat!
    Ruskea on hyvä taustaväri raidoitukseen.

    VastaaPoista
  2. Kiva haaste! Kauniit sukat, raidat ovat aina kivoja.

    VastaaPoista
  3. Kauniit värit sukissa. Omat haastesukat on vielä tekemättä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)